Pagina's

donderdag 14 juni 2012

Cadeautje

Er is weinig zo leuk als bloemen cadeau krijgen. Bloemen ruiken lekker, zijn mooi, ze leven, geven kleur fleur en geur aan je bestaan. Of dat nu bloemen voor buiten, voor binnen of op een plaatje zijn. Het is dan ook heel aangenaam om bloemen cadeau te geven. Misschien weet u het nog, ik heb een prachtig boek liggen. Het boek 'Bloemen' van Tricia Guild. En het was bedoeld om cadeau te geven; ik wist alleen nog niet aan wie. Maar nu heb ik een idee! Ik heb er de afgelopen week namelijk twee volgers bij gekregen en wat is dat ontzettend leuk. Mensen die zelf bloggen weten vast wel hoe dat voelt. Alle begin is moeilijk. Nou, ik ben in ieder geval heel blij. Dus heet ik hierbij mijn nieuwe volgers van harte welkom. Ik hoop dat jullie nog veel gezelschap krijgen. Dat verdient een bloemetje. En nu komt het: als ik 20 volgers heb, dan verloot ik het bloemenboek onder die volgers (nou ja, manlief doet niet mee). Ik heb geen flauw idee hoe lang dat gaat duren, maar ik ben geduldig. Ik hoop jullie ook.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.