Pagina's

vrijdag 8 juni 2012

GreenGate



De leuke blog All Seasons heeft een fantastische give away actie. Met servies van GreenGate!!! Kijk, daar doe ik graag aan mee. Mijn verzameling GreenGate servies is nog maar net opgestart met een suiker- en melkkannetje, daar past nog wel wat bij. En al helemaal uit de serie Fay white of Fay blue! Ik zal even kijken of ik ook een linkje kan doen naar GreenGate zelf. Maar da's allemaal nog wat uitzoeken voor me. Hetzelfde geldt voor het linkje naar All Seasons zelf. Ik hoop dat het zo ook lukt. Wel even gaan kijken, hoor, de blog ziet er heel sfeervol uit en het is ook prettig om te lezen.  http://pjallseasons.blogspot.nl/2012/06/mooie-servies-van-greengate.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.