Pagina's

zaterdag 22 september 2012

2x Give Away: Landelijk Brocant en Erfgoed

Er zijn weer leuke give away acties, dit keer van de blogs Landelijk Brocant en Erfgoed. Neem eens een kijkje op deze blogs: heel inspirerend.

Ook de give away  van Landelijk Brocant is inspirerend, want deze is van www.serviesshop.nl, inmiddels een favoriet adres van mij. Mocht ik winnen, dan wordt het nog een lastige keuze, want ik ben dol op het Stapelgoedservies, maar ik vind de spulletjes van 'At Home with Marieke' ook zo leuk (zie foto).
Voor de actie, klik op Landelijk Brocant



De blog Erfgoed is nu ook op facebook. Ik ben direct op de pagina gaan kijken en dat is leuk! Prachtige brocante spulletjes en als ik het zo snel bekijk niet duur. Dus die pagina wil ik graag volgen. Like 'm ook! Kijk voor de give-away-actie en meer moois op de blog Erfgoed.

1 opmerking:

  1. wat een gezellige blog heb je. ik ga je volgen hoor. heel leuk een post over mijn give away. fijn weekend. lianne

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.