Pagina's

donderdag 4 oktober 2012

Boite de vin 4

Het is al weer meer dan een maand geleden dat ik mijn wijnkistje aandacht heb gegeven. Manlief had ondertussen de boite gevuld met allerlei miniatuurauto's, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb beloofd dat als het in de styling past, ik misschien de autootjes wel eens een plekje geef. Voorlopig zijn ze weer terug op hun oude plek. Een leeg kistje is ook niks, dus ik heb weer wat verzameld her en der. Links boven een metalen vaasje uit de kringloop met een nephortensia. Daarnaast een mooi rose kommetje (ook uit de kringloop) met een echte hortensia, maar dan wel gedroogd. Ze zijn zo mooi, die hortensia's! In het hoekje rechts twee kommetjes van At Home with Marieke van de Serviesshop.com. Wil je ze ook, dan moet je er snel bij zijn, want dit dessin gaat uit de collectie. Ze zijn nu wel voordelig geprijsd, da's weer mooi meegenomen. Je ziet ook nog twee kaarten. Ik heb ze gekocht in het Drents Museum; het zijn reproducties van kalenderplaten uit 1917 van Julie de Graag. In de boite staan oktober en november. Onderin rechts twee stenen uit de ons zo geliefde Ardèche en aan de linkerkant zie je een doosje en twee kransjes die ik zelf gemaakt heb van houten kraaltjes. Ik vind het namelijk zo moeilijk om kleine kransjes te vinden. Grote kransen zijn er zat, en hartjes vind je in alle soorten en maten en materialen, maar kleine kransjes? Nou ja, rond de kerst zullen ze er wel weer zijn en tot die tijd fröbel ik ze zelf wel in elkaar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.