Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

Kleur en krans

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest. Niet zo lang geleden had ik kransjes gemaakt voor in mijn wijnkistje. Dat was nogal inspirerend zo met kerst voor de deur. Dus ik heb de kralendozen erbij gepakt en heb kransjes van allerlei materialen gemaakt: hout in zachte pastel-aardetinten, mooie schelpblokjes, zachtglanzende zoetwaterpareltjes en fonkelend kristal. Ik vind ze zelf heel erg mooi geworden. Mijn kleur en fleur op woensdag: kransjes! En ook nog een lief hartje voor een bruidspaar.








2 opmerkingen:

  1. Je kransjes zijn erg lief hoor, mooi om te gebruiken bij heel veel dingen.
    Mooi ook je kransje voor het bruidspaar, een persoonlijke noot!!!


    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat eenvoudig en ooo zo leuk,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.