Pagina's

maandag 17 juni 2013

Pinspiratie

Sinds ik op Pinterest actief ben, zie ik de leukste zelfmaakideeën voorbijkomen. Ik heb er zelf ook maar een bord voor gemaakt, dan kan ik ze mooi verzamelen. Vooral de masking, washi of andere tapes zijn favoriet. Makkelijk, snel, niet duur en een leuk resultaat. Ik ben dus zelf aan de slag gegaan met een vlaggetjesslinger. Met hele kleine minivlaggetjes van tape. Supersimpel. Het is echt heel grappig geworden. Ze zijn wat te klein voor een feestje, maar als accentje of decoratie voor een geschenkverpakking heel geschikt.

 


 





3 opmerkingen:

  1. Ik vind de combinatie van je tape zo mooi.
    Leuk wat je er allemaal mee kan doen.
    Bedankt voor het linkje van mijn give away, nog 4 en dan is het zover....spannend..

    Geniet van de zon de komende dagen,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja pinterest geeft veel inspiratie.
    Leuk zijn je vlaggetjes van tape geworden.
    Fijne avond, zie dat het al laat is, weltrusten dan maar.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.