Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

Nog wat verjaardagspret

Mijn verjaardag is al bijna weer 2 weken geleden, maar ik geniet er nog steeds van na. De dagen ervoor hadden manlief en ik heel wat uurtjes in de keuken doorgebracht om een koud buffet in elkaar te draaien. Dat is uitstekend gelukt (ondanks de hitte) en met wat mooie schalen en kleine krijtbordjes van Sostrene Grene was het ook nog leuk om naar te kijken. Nou ja ... tot het moment van aanvallen dan. Een paar fotootjes.

 



 


Een hele leuke verrassing was het cadeau van mijn zusje. Ze had dat bekokstoofd met Marieke van Baret Brocante. Ik had iets moois gezien op de facebookpagina en dat geliked: een prachtig duo metalen rekken. Ze hebben waarschijnlijk op een deur of raam gezeten, maar ik vind ze vooral mooi omdat het twee bij elkaar passende zijn. Toen zuslief bij Baret kwam om een cadeau voor me te halen, liet Marieke die set zien. Zuslief kocht het bovenste deel voor me. Ik was echt heel erg blij verrast. Stiekem had ik wel gedacht (en gehoopt) dat ze misschien naar Baret zou gaan voor wat leuks, maar ik had nooit verwacht dat ze met dit stuk aan zou komen zetten. Ja, toen wilde ik het tweede deel ook hebben natuurlijk. Marieke heeft 'm voor me gereserveerd en met het geld dat ik van mijn moeder kreeg kocht ik het grote stuk erbij. En nu hangen ze mooi in de gang. Als je binnenkomt, zie je ze meteen. Het is niet de meest fotogenieke plek van het huis, want ik kreeg de prachtige groenblauwe kleur niet op de foto. Maar van de vorm kan ik ook al genoeg genieten.




2 opmerkingen:

  1. Je koud buffet ziet er lekker uit, jammer dat het al op is hihi....
    Wat een leuk idee om met kleine krijtbordjes te werken.
    Je hebt een mooi cadeau gekregen, het is inderdaad moeilijk om kleur op een foto vast te leggen.
    Geniet nog maar even na....

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel decoratief, mooi cadeau.

    Fijne week

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.