Pagina's

zaterdag 20 december 2014

Lichtje

Op haar blog (klik) besteedt Lynda vaak aandacht aan de leukste webwinkels: homemade items, bijzondere spullen, dingen met een verhaal, ondernemers met een missie. Een poosje geleden was er een winactie met een selectie van mooie cadeautjes van die bijzondere webwinkels. Je kon zelf kiezen voor welke give-away je mee wilde dingen. Ik koos voor een houten waxinelichthoudertje van L’eeffstijl, omdat ik het prachtig vind. Heel eenvoudig van vorm, maar juist daarom zo mooi. En ik heb gewonnen! Vorige week werd het pakket afgeleverd: in de doos vond ik een tasje met een extra cadeautje (een houten hanger) en daarin het waxinelichtje.

Op de website van Suus (www.leeffstijl.nl) vind je veel meer mooie spullen. Niet alleen van hout trouwens. Zelf ben ik helemaal weg van de betonnen items, maar het kussenhoesje met dalapaard staat inmiddels ook op de verlanglijst. En mijn houten waxinelichthouder. Ga ook eens kijken op de website, waar niet alleen al die leuke spulletjes op staan, maar bijvoorbeeld ook blogs.


Met het lichtje ben ik wat aan het stylen gegaan. Je kunt er echt alle kanten mee op, juist door die pure vorm en het mooie materiaal. Jullie zullen ‘m vast nog wel vaker tegenkomen op mijn blog of facebookpagina. Want lichtjes zijn er niet alleen voor kerst.


 




6 opmerkingen:

  1. Wat leuk Esther en inderdaad kan zo'n lichtje het hele jaar door zijn vlammetje laten schijnen!
    Fijne kerstdagen en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke houten items.....lieve groet Marjon en hele fijne feestdagen gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi door eenvoud. De laatste foto vind ik trouwens super!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Esther,
    Wat een prachtige waxinehouder is dat. Wat leuk dat je die gewonnen hebt...
    En je hebt er wel heel leuk mee gestyled...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Hij past echt in jou huis. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esther,
    Heerlijk die pure eenvoud en de warmte van het hout. Nog altijd kan mij dat raken, Ik blijf ook altijd weer op het natuurlijke terug komen, de natuur als inspiratie bron. je krijgt er niet genoeg van.
    Fijne zondag, groetjes Pauline,

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.