Pagina's

zondag 8 maart 2015

Cadeautjes

Op facebook, via blogs en naar ik heb gehoord ook via instagram kun je aan veel leuke acties meedoen: like & share, vraag & antwoord en natuurlijk de give-aways. Nu doe ik niet aan alle give-aways mee, maar zelfs dan blijft er genoeg over. En soms win je dan ook! De afgelopen weken viel ik maar liefst twee keer in de prijzen. Ik was er een beetje beduusd van!

 

Pinka
Eerst was er de Valentijnsactie van Pinka. De website www.pinka.nl is een bijzonder vrolijke webwinkel met vooral kleding, maar ook leuke spullen voor in huis, stationery, sieraden, lunchtrommels voor kids (of stiekem voor jezelf), tassen en meer. Alles met een flinke knipoog naar retro en de fifties. Sinds kort is er ook een hele leuke lijn met feestartikelen!  Ik heb Karin van Pinka.nl ooit ontmoet op een bloggersavond en sindsdien volg ik haar blog; ook op haar facebookpagina word je op de hoogte gehouden van alle nieuwe collecties. Een aanrader dus. Mijn give-away voor Valentijn was een verrassingspakket met allemaal van die leuke, vrolijke goodies. Wat een feest om uit te pakken! De webwinkel van Karin vind je hier (klik), de blog hier en de facebookpagina hier. Pinka zit ook op twitter en pinterest.










’t Hofhuisje
Kort nadat ik had gehoord dat ik het pakket van Pinka had gewonnen, kreeg ik nog zo’n leuk bericht. Op de blog van Daniëlle, ’t Hofhuisje, las ik dat ik de winnares was van de give-away. Dat was echt een verrassing. Ik volg het blog van Daniëlle nog niet zo lang, maar dat komt omdat ik ‘m pas kort geleden ontdekt heb, want het is echt de moeite waard. Ze heeft inmiddels al ruim meer dan 100 volgers en dat is heel erg terecht. Daniëlle heeft erg veel gevoel voor stijl en ze combineert moeiteloos de leukste spullen. Kringloopvondsten krijgen meestal eerst een opknapbeurt, waarna ze er uit zien alsof ze in een dure woonwinkel zijn geshopt. Dus houd je van een mooie naturelle stijl en van do-it-yourself? Volg dan ’t Hofhuisje (klik hier). Gisteren ontving ik het pakket van de postbode; hij stond voor de voordeur heel stoer te wezen met in zijn handen een doos met grote strik! De prachtige kandelaar en het ornament hebben inmiddels een mooi plekje in huis gekregen.

Karin en Daniëlle: bedankt!



8 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Esther!
    Leuk dat je het op je blog hebt geschreven! :)

    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    Wat leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen. Ik zal nog eens uitgebreid bij Het Hofhuisje gaan kijken...lijkt me heel leuk...
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat ben je verwend! Gefeliciteerd. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Esther, met je mooie give-aways!
    Altijd leuk om een keer verwend te worden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gewonnen hebt, zo leuk om het dan door je brievenbus te krijgen...
    Je give- away van Daniëlle is erg leuk.

    Fijne week en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Wel twee keer verwend...kon je wel aan wennen hé... Geniet er lekker van! Het is je van harte gegund.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo....jij valt in de prijzen! Gefeliciteerd! Lijkt me zo leuk om dan die postbode aan te zien komen en daarna.....spannend,spannend....je pakje uitpakken!
    Veel plezier er van.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow,wat een leuke cadeautjes heb je gewonnen..
    Gefeliciteerd hoor..

    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.